Veel gestelde vragen

De meest gestelde vragen voor u op een rijtje

Staat uw vraag er niet bij?

Mocht uw vraag er toch niet bij staan, dan weet een van onze trainers het misschien wel! We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 07.00 – 21.00 op het telefoonnummer 023 54 06 771 en/of via info@healthtime.nl

Algemeen

Wat zijn de openingstijden?

HealthTime hanteert ruime openingstijden. Tijdens feestdagen kan het voorkomen dat we aangepaste openingstijden hanteren of gesloten zijn. Klik hier voor onze openingstijden

Kan ik een rondleiding krijgen?

Natuurlijk kan dat! Kom gerust langs en we laten u graag ons beweegcentrum zien en geven antwoord op al uw vragen.

Heeft HealthTime gescheiden kleedruimtes?

HealthTime heeft gescheiden mannen en vrouwen kleedruimtes. De kleedruimtes zijn voorzien van gezamenlijke douches. Mocht u dit liever niet willen? Er is ook een privé mannen en vrouwen douche aanwezig.

Ook zijn er in de kleedruimte voldoende lockers om uw spullen veilig in op te bergen. Om van de lockers gebruik te maken moet er een €1 muntje in het kastje gestopt te worden. Deze krijgt u na het sporten natuurlijk weer terug voor de volgende keer!

Ik ben mijn HealthTime pas kwijt, wat nu?

Kom even langs bij een van de trainers in HealthTime. Tot die tijd kunt u de digitale HealthTime pas in de HealthTime app gebruiken.

Welke huisregels zijn er?

Binnen HealthTime hanteren we een aantal huisregels. U kunt deze hier terugvinden…

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

De voorwaarden van HealthTime zijn in het document “Algemene Voorwaarden HealthTime 2019” vastgelegd. In deze voorwaarden willen wij heldere en transparante informatie geven over onze voorwaarden. Klik hier voor onze algemene voorwaarden…

Hoe gaan jullie om met de privacy?

In deze privacy policy willen we heldere en transparante informatie geven over hoe wij omgaan met persoonsgegevens.

Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. HealthTIme houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Klik hier voor onze privacy pagina…

Bereikbaarheid

Kan ik met de fiets naar HealthTime?

Ja zeker! We hebben flink wat fietsenrekken voor de deur, waar de fietsen ook goed op slot gezet kunnen worden.

Kan ik met de auto naar HealthTime?

Natuurlijk kan dat, al zijn wij eerder fan van de fiets! Wij hebben zelf geen parkeerterrein maar de auto kan geparkeerd worden op het hoofdparkeerterrein van het Spaarne Gasthuis Locatie Zuid.

Na het sporten kan er betaald worden bij de parkeerautomaat voor de deur, hier gelden de parkeertarieven van het Spaarne Gasthuis.

Kan ik met het OV naar HealthTime?

Natuurlijk kan dat! Voor de deur is de bushalte “Spaarne Gasthuis Locatie Zuid” en om de hoek zijn de bushaltes “Europaweg” en “Burg. Reinaldapark”.

Abonnementen

Welke abonnementen hebben jullie?

HealthTime heeft verschillende soorten abonnementen, voor iedereen wat! Klik hier voor onze abonnementen…

Wat is de duur van een abonnement bij HealthTime?

HealthTime heeft verschillende soorten abonnementen, voor iedereen wat! Klik hier voor onze abonnementen…

Moet ik inschrijfgeld betalen?

Ja, bij HealthTime hanteren we inschrijfgeld. Door het jaar heen hebben we regelmatig actie’s met gereduceerd inschrijfgeld. Houd onze website in de gaten of schrijf je in voor onze nieuwsbrief…

Wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd?

Na de contractperiode kunt u uw abonnement opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. Zegt u uw lidmaatschap niet op? Dan zal uw abonnement maandelijks doorlopen conform de Wet van Dam. Lees meer in onze voorwaarden…

Ik heb een blessure, wat nu?

Kom langs bij een van de trainers en dan kunnen we de opties bespreken. In het geval van een medische stop zal het abonnement tijdelijk gepauzeerd worden. De incasso loopt deze periode wel door. De gepauzeerde tijd zal aan het einde van het contract worden toegevoegd ter compensatie.

Ik heb een administratieve vraag...

Kom gerust langs bij een van de trainers, vaak kunnen ze uw vraag direct beantwoorden. Mocht u uw administratieve vraag, omtrent incasso’s, stornering etc., liever per mail stellen? Stuur dan uw mail naar astrid@healthtime.nl

Hoe kan ik mijn lidmaatschap beëindigen?

Dit kunt u bij een van onze trainers in HealthTime doen via een opzegformulier. Het opzegtermijn van alle contracten is 1 maand.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Dit kan door een wijzigingsformulier in te vullen bij een van onze trainers. Waarom kan dit niet online? I.v.m. het wijzigen van de automatische incasso hebben wij opnieuw een handtekening nodig van u.

Moet ik mijn HealthTime pas inleveren bij het beëindigen van mijn abonnement?

U dient uw pas in te leveren bij een van de trainers.